Wat is heet

    Dolfijnen ontsnappen Buccaneers 26-24 On Field Goal Miss – Ultieme cheerleaders

    November 6, 2021

    Recensie: Cyanide op 5, King’s Head Theatre

    December 1, 2021

    De Miami Dolphins 2022 Cheerleaders – Ultieme cheerleaders

    February 1, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Een bioscoop in huis
    • De Miami Dolphins 2022 Cheerleaders – Ultieme cheerleaders
    • Recensie: Anything With a Pulse, Park Theater
    • 100.000 carrières voorbij en groeiend! – Ultieme cheerleaders
    • Recensie: Pinokkio, Eenhoorn Theater – Alles Theater
    • ‘The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me’ is nu uit
    • Cheerleaders van Tampa Bay Buccaneers – Ultieme cheerleaders
    • Recensie: Cyanide op 5, King’s Head Theatre
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    Citizenkane.beCitizenkane.be
    • Home
    • Drama
    • Dansen
    • Verschrikking
    • Grappig
    Citizenkane.beCitizenkane.be
    Home»Drama»Recensie: Pinokkio, Eenhoorn Theater – Alles Theater
    Drama

    Recensie: Pinokkio, Eenhoorn Theater – Alles Theater

    DjangoBy DjangoJanuary 4, 2022Updated:November 20, 2022No Comments4 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

     

    Recensie: Pinokkio, Eenhoorn Theater

    Pinokkio in het Eenhoorntheater is een spel van contrasten: wat echt en onecht is, waarheid en leugens, ouders en kinderen, goed en slecht. Het is een kleurrijke, dynamische show met een geweldige cast, maar uiteindelijk voelt het alsof er wat meer werk nodig is om een ​​algeheel evenwicht te bereiken. De boodschap komt zeker op het juiste moment, wanneer we routinematig in het nieuws horen over gebroken beloften en bedrog. Wat vertellen we onze kinderen over waarheid en je echte zelf zijn? Hier zegt de manier waarop je je gedraagt ​​meer over jou en je relatie met anderen dan woorden ooit…

    Beoordeling

     

    60

     

    Mooi zo

    Een energieke, kleurrijke kerstshow met een getalenteerde, enthousiaste cast. Het is jammer dat het een beetje in de steek wordt gelaten door zijn liedjes.

     

    Pinokkio bij de Eenhoorn Theater is een spel van tegenstellingen: wat echt en onecht is, waarheid en leugens, ouders en kinderen, goed en slecht. Het is een kleurrijke, dynamische show met een geweldige cast, maar uiteindelijk voelt het alsof er wat meer werk nodig is om een ​​algeheel evenwicht te bereiken.

    De boodschap komt zeker op het juiste moment, wanneer we routinematig in het nieuws horen over gebroken beloften en bedrog. Wat vertellen we onze kinderen over waarheid en je echte zelf zijn? Hier zegt de manier waarop je je gedraagt ​​meer over jou en je relatie met anderen dan woorden ooit kunnen. Zelfs wanneer aan uw woord wordt getwijfeld, zal de realiteit van uw daden integriteit onthullen.

    Peyvand Sadeghian is een heerlijke Pinokkio. Haar fysieke prestatie als de houten jongen is energiek en charmant, waarbij ze een delicaat evenwicht vindt tussen kinderlijke naïviteit en brutale ondeugendheid. Pinocchio’s relatie met zijn vader is prachtig, en in een andere binaire film is het interessant om Geppetto te zien (indrukwekkend gevoelig gespeeld door Tom Kanji) worstelt om te leren opvoeden, net zoals zijn kind ernaar streeft om goed te leren zijn. auteur Eva Leigh creëert sympathieke gesprekken die beide kanten van het verhaal belichten, de waarheden van individuen tegenover elkaar stellen en op een vriendelijke manier verschillende manieren van begrip aanbieden.

    Er is een leuke betrokkenheid van het publiek, met Suzan Harrison, in het bijzonder als Marmalade de kat die het publiek met gemak en charisma opwarmt. Harrison doet ook geweldig werk als verteller en levert stijlvol een aantal geweldige komische oneliners.

    De ster van de show is voor mij ongetwijfeld een grote Dogfish-pop, prachtig gemaakt door Chris Pierie en met enorm veel enthousiasme uitgevoerd door Sam betaalt. Als je nog nooit een heel publiek van kleine kinderen hebt horen schreeuwen tegen een monstervis die oplicht in het donker, dan heb je gewoon niet geleefd. Ze vonden het geweldig!

    De productie is prachtig vormgegeven door Jean Kan. Een subtiele herinnering aan Collodi’s originele roman is belichaamd in drukwerk rond het podium en op Pinocchio’s kostuum zijn er glinsteringen. De set bevat een aantal leuke mobiliteit, waaronder een uitstekend bergdorp dat wordt voortbewogen door een speelgoedtrein. Er is ook interessant geluidsontwerp van Ed Clarke dat verrassend gebruik maakt van de hele zaal. De show zit echter grotendeels comfortabel in een kleurrijke maar niet geheel innovatieve wereld. Een uitzondering is een opvallende scène waar de hertogin magnifiek door gespeeld wordt Eleanor Wyld, is tot aan het plafond geschaald in een nep hermelijnen gewaad; doet denken aan de bedrieglijke tovenaar die zich achter het gordijn verschuilt in de Wizard of Oz.

    Het zijn de nummers in de show die misschien wat werk nodig hebben. Er zijn er maar een paar, die allemaal niet helemaal memorabel zijn, en aan het einde een kerstkoor waarop het publiek kan meezingen. Het is misschien beter om meer of helemaal geen te hebben, want wat we wel kregen, voelde nogal onbevredigend. Evenzo voelt het niet echt alsof Pinocchio een grote reis heeft gemaakt. Hij gaat niet genoeg uitdagingen aan om een ​​significante evolutie in zichzelf aan te tonen, en de verschillende locaties zijn niet enorm onderscheidend geënsceneerd, dus het is een vrij beperkt avontuur.

    Dat gezegd hebbende, dit is een erg vermakelijke seizoensshow met een zeer getalenteerde cast en een optimistische, begripvolle boodschap. Wat meer investeringen in de nummers zouden de toch al dynamische betrokkenheid bij het publiek nog versterken om het nog beter te maken.


    Aangepast door: Eve Leigh
    Regie: Justin Audibert
    Ontwerp door: Jean Chan
    Beweging en poppenspel Regie door: Laura Cubitt
    Lichtontwerp door: Ric Mountjoy
    Samengesteld door: Barnaby Race
    Geluidsontwerp door: Ed Clarke
    Puppet Design & Make door: Chris Pirie
    Geassocieerd ontwerp door: Pip Terry
    Poppenmaker: Izzy Bristow
    Knippert en twinkelt: Nick Willsher

    Pinocchio speelt tot en met 31 december 2022 in Unicorn Theatre.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Tumblr Email
    Django
    • Website

    Related Posts

    Recensie: Anything With a Pulse, Park Theater

    January 6, 2022

    Recensie: Cyanide op 5, King’s Head Theatre

    December 1, 2021

    Recensie: Kin, Lion en Unicorn Theater

    November 5, 2021

    Leave A Reply Cancel Reply

    Our Picks

    ‘The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me’ is nu uit

    December 3, 2021

    Dolfijnen ontsnappen Buccaneers 26-24 On Field Goal Miss – Ultieme cheerleaders

    November 6, 2021

    Recensie: Kin, Lion en Unicorn Theater

    November 5, 2021

    Recensie: Pinokkio, Eenhoorn Theater – Alles Theater

    January 4, 2022
    Blijf in contact
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    Over ons
    Over ons

    Deze website gaat helemaal over films die je graag ziet

    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    Topkoppen

    Batman is officieel DC’s krachtigste held in epische nieuwe kunst

    October 2, 2021

    Recensie: Cyanide op 5, King’s Head Theatre

    December 1, 2021

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.